iPadOS İşletim Sistemi

Halil Özel
4 min readJun 17, 2019

Merhabalar, Apple, WWDC 2019 etkinliğinde iPad cihazlar için yeni bir işletim sistemi çıkardığını duyurdu.Bu yazımızda iPadOS işletim sistemini derinine ineceğiz. WWDC 2019 etkinliğinde yapılan yenilikleri aşağıdaki yazıdan erişip okuyabilirsiniz :

iPadOS İşletim Sistemi

iPadOS İşletim Sistemi

iPadOS işletim sistemini yakından tanıyabilmek için öncelikle maddelemeyi kullanacağım. Daha sonra derinlemesine bakacağız.

  • iPadOS, iPad cihazlar için üretilen bir özel işletim sistemidir.
  • iPadOS ile birlikte ana ekranda daha fazla uygulamaya yer veriliyor.
  • iPadOS ile birlikte widgets ekrana sabitlenebilecek.
  • iPadOS ile birlikte multi-tasking özelliği arttırılıyor.
  • iPadOS ile birlikte Slide Over özelliği daha fazla uygulamada kullanılabilecek.

Split View-Slide Over

--

--